2014. június 22., vasárnap

Vonatra várva

Viszonylag sokat utaztam már az idén, legalábbis szokásaimhoz mérten. Élveztem, utáltam, untam és izgultam: volt mindenben részem. Ma, mielőtt elindultam volna, néhány másodpercig kezembe vettem a laptopomat, majd visszatettem az asztalra, nem tudtam ugyanis eldönteni, hogy egy szokásos balatoni utazás tartogathat annyi meglepetést, amennyit egy blogon érdemes lenne közzétenni. Ráadásul Révfülöpre megyek, abba a faluba (jó, kisváros), amelyikbe gyerekkorom óta járok - gondolkoztam. Győzött a tétovaság, betettem a hátizsákba a gépet. (Kis kitérő: hátizsákkal legutoljára gimnazista koromban utaztam. Ennek a jövőben, remélem, nem lesz semmi jelentősége.) Sokat nem kellett várni a "meglepetésre", már Kelenföldön megakadt a szemem, egy start up vállalkozás hirdetésén. (Update: a kényelmes, a legmodernebb eszközökkel felszerelt rendelő a pályaudvar épületében várja a gyógyulni vágyókat.)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése